You are currently viewing A többségi általános iskolák pedagógusai a tanulásban akadályozottak integrációjáról

A többségi általános iskolák pedagógusai a tanulásban akadályozottak integrációjáról

Kedves többségi általános iskolai Tanító / Fejlesztő / Tanár!

A Soproni Egyetem neveléstudomány (MA) szakos hallgatójaként megkezdett szakdolgozati kutatásomat folytatom. Az eredmény egy készülőben levő tanulmányban kerül összegzésre. Az Ön segítségét kérem, persze csak akkor, ha még nem töltötte ki másutt ezt a rövid, 2-3 perces kérdőívet. A kérdőív mindössze két érdemi kérdést tartalmaz. Kérem, hogy egy kérdésnél csak EGYETLEN választ jelöljön, azt amelyiket a legjellemzőbbnek érzi!

Adatvédelmi tájékoztató: a kérdőív önkéntes és névtelen, semmiféle személyes adatot nem gyűjt és nem rögzít, az adatvédelmi jogszabályok és a kutatói etika követelményeinek mindenben eleget tesz.

Hálás köszönettel: Baranyai Mihály